čtvrtek 1. června 2017

Levné knihy, aneb jak utrati 200 korun za 20 minut

Jak už jsem psala v článku o Trdlojogurtu, v pondělí jsem navštívila Levné knihy na Masarykově ulici v Brně. Zakoupila jsem několik krásných kousků a utratila přes 200 korun. Přesně to byly tři knihy.

1. KOŘIST, Andrew Fukuda (Hon 2)

Druhé pokračování knihy Hon, kterou jsem četla už před nějakou dobou na čtečce. když jsem knížku (a další díl zahlédla) bez váhaní jsem po ní sáhla. Nejspíše si jí přečtu až v létě, ale to mi vůbec nevadí.


2. PAST, Andrew Fukuda (Hon 3)

Poslední díl ze série Hon. V celé sérii jsou upíři zase bráni trochu jinak, což je skvělé odpočinutí od třpytivích upírů. 

 3. VELKÝ GATSBY, Francis Scott Fitzgerald

Neviděla jsem Velkého Gatsbyho. Ano, jsem strašně provinilá. Jsem strašná a kulturně zaostalá, protože jsem neviděla film s Leonardem DiCapriem. A chcete vědět proč jsem ten film neviděla? Protože si chci nejprve přečíst knížku. Ano, je to tak.
Četli jste některou z těchto knih? Jestli ano, dejte vědět jak se líbila. Prosím bez Spoilerů.
 
 

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat