čtvrtek 1. června 2017

Zkouším Trdlojogurt, aneb do Brna přišlo takové teplo, že i stroje protestují

Pondělí 29 května. Rtuť na teploměru přesahuje 25 stupňů.  Studenti nejmenované střední církevní školy přestávají díky teplu přemýšlet a dostávají špatné známky z testu z psychologie. Je 15:20. Konečně odzvoní poslední hodina křesťanské nauky a já můžu jít domů... tedy domů jít nemůžu,protože mě za dvě hodiny začíná taneční nácvik a domů to nestíhám.Potřebuji se nějak zabavit.

Moje první zastávka je  pro balíček z Martinusu. Na ručníkový den jsem si zakoupila speciální vydání Harryho Pottera v barvách Havraspáru. K tomu mám ještě knihomolskou tašku a úplně úžasné samolepky.

Poté si v centru Brna projdu pár knihkupectví, včetně levných knih, kde utratím 200 Kč (Bez peněz do levných knih nelez. Stále mám ještě hodinu času. Rozhodnu se dojít si do Letma (OC) koupit pití. Cestou do Alberta míjím stánek Trdlokafe. A dostanu chuť na trdelník. Rozhodnu si koupit trdelník s jogurtem, který jsem ještě neměla.

U stánku si objednám Trdlojogurt. Nadiktuji si určité přísady a polevu na jougurt. Obsluha mi řekne že budu 15 minut nucená počkat, aby se rozjel storj na jogurt. Přikývnu že si počkám, neboť mám času dost. Stoupnu si na stranu abych nebránila dalším objednávkám. Chvíli čekám. Koukám do mobilu a domlouvám se na skautské akci. Koutkem oka sleduji komunitu bezdomovců, kteří u vchodu do podchodu otravují lidi spěchající na vlak.

Po deseti minutách čekání si dokonce strčím do ucha jedno ze sluchátek, ale zrovna v tu chvíli se rozhodne obsluha, že se mě bude doptávat. Potvrdím tedy své přísady a u jedné ho i opravím. 
Obsluha sahá po trdelníku na jogurt. Pokouší se z jogurtovače natočit jogurt stroj ale protestuje a vydává nelibé zvuky. Jsem tedy obsluhou poslána ke stánku na Masarykovu. Tam mě obsloužili do pár minut.

Za 99 korun to stálo. Dala jsem sice zvláštní kombinaci příchutí ale mně chutnalo.





Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat